onsdag 24 juli 2013

Träningen&Jag

Träningsblogg!

Här kommer det första inlägget för min nya träningsblogg där jag kommer dela med mig
av min träning + lite tips/recept om kost och annat! 
Kommer satsa mest på bilder här på bloggen:)

Bakgrund: Jag kommer från härliga Skåne och flyttade till Orsa, Dalarna, för ett år sedan för att börja på SCoTT (Scandinavian college of travel and tourism) Hälsa och turism!
Trivs som fisken i vattnet och valet var helt rätt för min del. Är färdig med mitt första år, där vi bla blev Certifierade Massörer!! :) Nästa år innehåller kurser som PT, Spa terapeut, kost och hotell.


Mitt liv idag: Tränar ca 5-6 dagar i veckan. Allt från PW till Gym och löpning! Kommer att satsa en del på löpning denna sommar/höst. Har ett mål som ska nås i september, men det får ni höra mer om senare:) 


Idag Onsdag har jag varit PT till min syster, kan väl säga att det gick hyfsat bra! Fick med henne 
på en intervall träning på ca 2,5 km. För att inte ha tränat så mycket innan
är jag väldigt stolt över hennes insats:) Själv fick det bli ett benpass imorse på Nionde! 

Fick bli en yoghurt med banan och Pauluns flingor till mellanmål
i solen:) Smart att spara Smoothie "muggen" så man lätt kan ta med sig
något att äta! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar