fredag 14 mars 2014

Dag 3

Startade dagen med en härlig frukost, massa go frukt, müsli och yoghurt! 
Pass 1: 
10,45 var det dags för fitness challenge!
Jag blev teamleader för vårt lag, vilket innebar att jag fick göra lite mer än de andra ex springa längre, göra burpees, samt sprinta med ett däck på axlarna! Tränaren tyckte jag såg ut att kunna klara det;)
Väldigt tufft får jag säga, har nog aldrig svettats så mycket eller varit så smutsig efter ett pass:) 
• Agility
• Tireflips
• 1 Lap run
• Piggyback 
• Sprint up the hill med däck på axlarna
• Gå rullebör
• Agility
• 10 crunches
• 5 burpees
X 3

Pass 2:
14,00 fitness circuit!
Cirkelpass

• Tireflips
• Stack tires
• Kettlebell Walk
• Agility 
• Sprint
• Kettlebell swing 
• Rotation med sandbag
• Slå med rep
• Over and under
• Step up
• Boxning

Såg ungefär likadan ut efter det passet, hel svettig och smutsig! 

Pass 3:
Muay thai - 90 min

Fick en personlig mauy thai tränare och lärde oss grunderna, inte som boxningen hemma vid med väldigt intressant att lära sig :) 

Efter det blev det middag och lite godis till kvällen! Känner mig helt slut i kroppen men en väldigt skön känsla. 
Att pressa sig själv, svettas och ta i allt vad man har måste vara bland det bästa som finns! Har ni inte provat så gör det! Träningen kommer kännas helt annorlunda, resultatet med kanske?:) 

                  The place to be! 

                   Work hard dudes! 
                               :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar