fredag 29 november 2013

Praktik på SATS

En vecka har jag spenderat på SATS Västra Hamnen i Malmö! 
Jobbigt i början men känner redan att jag fått lite kläm på de. Denna veckan har jag mest fått
städa, stå i reception, vara tävlingsledare, va med på pass och träna själv. Mycket lärorikt. 
Nästa vecka hoppas jag på att kunna följa med en PT :) 

Idag är jag ledig, blev ett besök hos Kiropraktorn och resultatet blir bara bättre för var gång,
gjorde ett träningspass som bestod av:

1 km löp
300 varv hopprep
1 km
snabba step 2 min
1km
höga step 20 st/ben
1km
200 varv hopprep
1 km
20 benböj

100 crunch
100 rotera med kettlebell

54 min:)

Helt ok nöjd!

Imorgon ska jag köra ett kettlebell pass 30 min.

(Tur jag fann en 12 kg i garderoben)

Go Helg på er!

Snart blir de bus med Adrian<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar