fredag 20 september 2013

Lite seg..

Lite segt här på bloggen, men har haft en del att plugga. Men nu har jag 
läst färdigt för idag så nu håller jag fredag:)
Hade en jätte mysig helg i Skåne med familjen:) 
Blev mys och bus med Adrian, Military training, Mys med Doris och med hela
familjen samt lite massage hann jag med! 


Stor kille som när som kommer ta sina första steg
och även snart fylla hela 1 år:)

Bus i blicken!

Lekplats häng!

Grym tjej på Military training:):)

Doris mys!
Taggar nu väldigt mycket inför Lidingöloppet nästa lördag. Målet är såklart att klara
springa loppet men har även ett mål till som kanske kan klaras:O 
En tid på under 1,15 för då får jag nämligen en Silvermedalj!!!! 
Ska inte hoppas på för mycket men om allt går min väg så ska de nog gå!! 

Idag fredag började vi med ett bosningspass på gym. Riktigt grymt!! 
Ikväll blir de bak som vanligt på fredagar hos grannen. :)
Proteinbars med Peanut Butter and Chocolate. Blir dem bra kommer
ett recept imorgon! 


Goo Helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar